i don't need you, no more

Guten morgen.

Vaknade för en timme sen, seg som fan. Jag har typ ingen energi alls ;o Kvällen igår va nice, och jag hann med allt jag planerat! :] Känns jobbigt med söndag idag, men samtidigt inte för veckan kommer bli allt annat än tråkig hoppas jag! Luciaträning hela onsdag, NOBEL PÅ TORSDAG, sen luciafirande på fredag inför skolan och olika ställen! Imorn får skolan rösta på lucia också. Jag hjåller tummarna att jag blir, trots att jag inte har så stora chanser med tanke på vilka fina flickor jag konkurrera med! :o

Nej nu ska jag och bror vara lite duktiga!

Bara 18 dar tiss julafton,
och 24 dar kvar tiss älskade nyår. Jag är så redo att lämna världens sämsta 2009 bakom mig!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag med :*

2009-12-07 @ 23:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0