i don't care anymore

Om precis tre veckor är det julafton. Och jag har inte köpt nån julklapp = panik.

Klockan är kvart i fyra och det är kolsvart ute. Ja, vintern är här. -19 grader ute imorse. Mysigt värre :o
Skolan gick soft. Lucia träning, engelska, pepparkaksbak (med ont i magen som följd), slöjd (med en blodig hand som följd av mina duktiga slöjdkunskaper) & volleyboll. Tosse vilken man. Gick finfint.

Anyway. Dagen lär inte bli så speciell, ingenting planerat. Jag ska duscha. Det blir bra.
Men imorn är det fredag, då ska vi va i forshallen på trippelboll. Det blir segt men soft.

And i just can't stop thinking about it. But my soul can't take it no more.

VILL DU:
- kyssa någon nu? -  ja
- krama någon nu? - jo
- ha sex nu? - hade inte suttit helt fel.
- festa nu? - som faaaaaaan.
- åka någonstans nu? - yes, thailand.
- vill du ha ett förhållande? - nix.
- skrika nu? - ja, jag skriker redan - varjedga.
- prata ut med någon nu? - palla
- träffa någon speciell nu? - jo

HAR DU:
- rökt någon gång? - jao
- snusat någon gång? - ja
- testat knark? - hah nej inte än :o nerråå. nej de ha ja inte
- har du kysst någon av det motsatta könet? - yes
- hånglat med någon av det motsatta könet? - yes
- haft sex den senaste månaden? - nepp
- haft sex med någon du inte älskat? - yes
- har du hånglat med någon av samma kön? - hah jo

KÄRLEK OCH SEX:
- är du kär i någon nu? - nej
- hur länge är ditt längsta förhållande? - 1 år och 4 månader
- om du har ett förhållande nu, har ni haft sex? - har inget
- är du hellre singel än att ha ett förhållande? - olika, så olika
- hur många har du varit riktigt kär i? - en person.
- har du blivit utnyttjad någon gång? - ha ja säkert, på ett elr annat sätt
- har du haft oskyddat sex? - hah jo
- har du haft sex med många? - nej de kan ja inte påstå
- haft sex med någon du inte varit tillsammans med? - jap
- haft sex på fyllan? - hah minns inte

10 SANNINGAR:
jag vill sova, jag orkar inte göra nånting längre
jag vill festa
om exakt en vecka är det nobel
jag vill till syster i thailand
jag har ont i magen
jag saknar pappa
jag har MVG i engelska
jag har zero julkänsla i år
jag är född 94
jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu


VÅGAR DU:
-
kyssa någon du inte känner? - haha jo
- krama någon du inte känner? - jafan händer ofta
- gå fram och fråga någon okänd om vad klockan är? - sjklart
- vissla på några snygga killar/tjejer - hah jo
- ha sex med någon okänd? - de bero på :o
- ta första steget? - jo de tycker jag väl
- säga att du älskar nån som du vet att den inte älskar dig? - nej de tro ja inte
- gå ut utan lov? - haha ja
- sno något i en butik? - ja, men de är dumt så aj gör de inte :]


VÄNSKAP:
- har du en bästavän? - vet inte riktigt.
- isf, vad heter hon/han - 
- vem litar du mest på? - mig själv
- saknar du någon vän? -  jap.
- umgås du med fler än en vän? - haha ja
- är du med kompisar varje dag? - ja på skolan så
- har du många killkompisar? - ja ha nåra styckna :p
- har du många tjejkompisar? - ha inte räkna men ja ha tjejkompisar :)
- vem av dina kompisar kollade du senast på film med? - hah jadu
- vem av dina kompisar sa du senast "jag älskar dig" till? - sa högt? thilde kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0