how many years can i pretend?

Häääj. Klockan är mitt i natten ja vet, sjka strax se film me bror men täntke slänga in ett inlägg hära först.
Kom fram till birsta med mams bror & morbrorpär runt 11- halv 12. Så vi gick runt där och otroligt hittade jag alla julklappar! Happyyyfejz. Sen så köpte jag nyårskläder också. Peppppp. (y
Efter det åkte vi till suss och hämta lite grejer, sen hämta mat och for hem. Efter det har jag varit med ellinor, christopher, jimmy & erik en sväng, annar shar jag och bror bara slått in julklappar och ätit för mycket godis. Ajaj. Men men, hör väl julen till? Ska skriva lite söta sms nu och se film. men kommer nog somna så bror få bära mig till mitt rum :) (tur han är starkare än mig ...)

ska fundera lite på den hjälpen, medicinen, tack för du sa de.

snygggrooooob.

wish he could touch me right now, wish he could want me right now.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0