fear no distance

Hälluu. Lycklig sitter jag här med lite choklad, lycklig över att nästsista dagen av skolan är avklarad. Måndag, öppethus kvar - sen är vi fri för iår. Har fått veta några till betyg idag. Det mesta lutar åt bra hållet.

Imorn blir de sundsvall, birsta och julklappsshopping - och ikväll bli de julkonsert på centrum med mams. Tror vi skulle koka knäck i helgen också? :) Smarrrr.
Fick en jäättesöt teckning av peliss idag. :) Jag satt och fantisera om henne häromdagen.. Naken i en fruktskål. Sjukt sexig där bland alla apelsiner och bananer .. hääh, gissa vad dom representerar? ;) Jag får lite flashbacks från mitt intimaste minne med min kära vän, mysigt värree.  Hihi, busig ja va nu som avslöja sånt här :$ .. 


hade ingen bild på dig i fruktskålen, fick bli en gammal bild sen 7an, :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0