fake it if you don't belong

Godnatt kanske jag ska börja med att skriva. För de är vad de är, klockan är 4:10 mitt i natten, elr morgon för vissa men inte för mig.

Jag har nyss kommit hem efter en helkväll i bispaan. De började med 3 timmars middag hos min morfar. Mys.
Sen åkte jag hem, hämtade bikinin och porris, sen drog vi tillbaka till bgården till herr holmberg.
Där blev de bastu, snörullning, massa snack & skratt. Trevligt som satan. :) Fler kvällar som dessa va!

Jag är för tankspridd för att sova nu, undra om jag ska lägga mig med ipoden och lyssna på musik och för en gångs skull tänka igenom saker och ting (som vissa tycker att jag gör alldeless för lite). Helvete, jag vill inte.

synd bara att det alltid är nått som ska gå åt helvete och förstöra allting.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är säker på att det var väldigt skönt att tänka igenom saker och ting min ängel. Du vet vart jag finns <3 och du, everything is gonna be alright. / t

2009-12-27 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0