baby, i know that sometimes it's gonna rain

Häjhäjhäj. Vet ni en sak?
NU ÄR DET OFFICIELLT JULLOV. INGE MER SKOLA PÅ HELA 2009. FUCKING HAPPINESS.

Seriöst, så skönt. Jag vart asnöjd över mina betyg, 2 MVG, 7 VG och 1 G. Nicenicenice. Öppethus va helt okej. Vi tjänade massa pengar och jag&jimmy va grym på chokladhjulet (y. Sen så alla som uppträdde var huuuuur grym som helst. Och thilde dahlin - jag är så stolt över dig!

När jag kom hem satte jag mig & fika med mams och annalena. Sen nu väntar jag på att lillasyster ska komma. Hon ska sova här inatt, och vi ska byta julklappar och öppna ikv :) hiih.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack Moa! Du vet att du hjälpte mig <3 JAG ÄLSKAR DIG!!!!!

2009-12-27 @ 10:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0