no one sleeps when i'm awake

ohyes. idag va jag, mams, bror & daniel på birsta! shopping. de blev äntligen ett par jeans. sen två linnen, leggings, kofta, underkläder, smycken + bodylotion å lite sminkgrejer. nöjd! nu kan ja börja skolan i kläder iaf. tack för att ja slapp bära pyjamas :) nu sitter jag här. klockan är halv tolv, å ja vänta på att lillasyster ska flänga iväg ett sms å skriva att hon är påväg nu. då ska ja möta henne, sen sover hon här. bli masssa snack, sen sova. ja är dötrött -.- men imorn få vi väl umgås. fast ja, hoppas de är finväder. för ja ska klippa lite gräs .. jobbit, men va gör man inte för pengar? nä precis.
grymt dålig uppdatering på sistone, ja vet. men ja orka verkligen inte bry mig om bloggen, om att uppdatera alla vad som händer i mitt liv i minsta detalj. kanske ska ja lägga ner den helt å hållet? för ärligt talat, händer inte ett skit. kan ingen komma in å make some action?
nej, trodde inte de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0