love is more than just a kiss

God morgon kära vänner. Jag vaknade klockan 9 idag. De va grymt .. tidigt, om jag få säga de själv.
Anyway, jag ska försöka få igång de här me bloggandet och ge de en sista chans nu när skolan börjat. Då de bli lite rutiner igen, och då de händer saker på dagarna så man ha nått att skriva om !

Första veckan ha gått rätt bra faktiskt. I måndags fick ja va vikarefadder åt en sexa, de gick fint de! Va femkamp på hammarvallen, men sån tur va slapp faddrarna engagera sig i tävlingen :p haha. Sen tisdag och onsdag va de lektioner. SJUKT, första veckan liksom. Men vi ha ändå inte kört efter vårat nya, fuckade schema. Ja mena, förut hade vi 45min lektion, 15 min rast, 45 min lektion, 15 min rast - hela dan, förutom lunchrasten då. Nu ha vi 1,5 h lektion, 20 min rast, osvosv. HALLÅ LIKSOM? Hur ska vi klara de här då? Ni ha tagit vatten över våra huvuden teachers. Även att rektorn har målat vår korridor grå som ett mentalsjukhus, och övre korridoren rosa som ett ålderdomshem. YES, vi ska nog trivas -.- Min nya mentor Ylva är chill iaf, kommer nog bli bra de :) Sen i torsdags va de ju övernattning för 8-9an i håsjö å millitärtält. De va myggit och kallt så jag och fannsan2 åkte hem å slagga hos mig ist :p haha skööönt. Sen nu i helgen ha ja bara tagit de lugnt, tv, hundvakt och kurerat mig. Min hals håller på att strejka asså. Imorn är de faddergrejs på eftermiddagen men då ska vi va me också, så ja hoppas de inte är typ höjdhopp ;o sen på tisdag är de studiebesök på ungdomsmottagningen i stan. Ja tro ja stanna i stan efteråt allså, måste fixa lite saker ..

Nu ha ja bara käka frukost, ska strax ner å se på tv lite. Sen idag bli de väl lite mer kurering och lite fix tills skola imorn. Shit, så jävla skönt när de här året är över. Pallar inte allså. Vet varken ut eller in.


morgontrött moehoe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0