'go hoe, or go home'

Tjeniz. Nej jag har inte dött elr blivit förlamad i fingrarna, jag ha bara inte haft nått att skriva om på två dar. Antagligen fler om du inte tvingat hit mig, PELISS. Anyway, nu sitter jag här me lite fika och ser på 'how i met your mother'. Sjukt bra serie om man har tråkigt! Fast nå har marshall & lily gjort slut efter nio år, snyft. Jaja, life goes on.
I lördags va jag me fannsan2 aka syster, de va hur kul som helst och snacka om att vi hade mycket att ta igen! Ha inte sett henne på en månad ju! Så vi snackade, hyrde film, käka massa gott, och blev blöt av stormen ute. En bra kväll med andra ord! Igår fördrevs dagen med fika hos mormor, lite dammsugning osv,. Sen på kvällen gick ja ut och träffa bex, johan, anneli, linn & fanny! Kul att träffa alla och ta igen lite, speciellt bexkex! Ha saknat dig hjärtat. <3 Aldrig igen! Justja, linn&anneli ha blivit brunett, dösnyggt! (y) Så ja va me dom nåra timmar, sen skjutsa bex hem mig på bausern och de blev film resten av kvällen.


Idag hade jag tur med vädret, solit hela dan ju! Mer sånt! Annars ha jag klipp gräs, haft tråkigt, tog en trip me Ida i superbilen till kälarne för att köpa lite grejer. De va najs, ha inte träffa henne på ages! :) Sen när jag kom hem blev de mat. JUST JA, min kära vovve ha blivit stucken av en geting elr ¨nått på svansen, så den är lite knölig nu. Stackarn :( Anyway, runt 7 stack jag ut och träffa pelis och co! Så kvällen drogs av att snacka, trip på time, och en liten sjuk pratstund med andré på sidan av! :] Jag kom hem för 1,5 timmar sen, så ja ha bara suttit här och sett på film, fikat och varit allmänt k00l. Ja, imorn ska ja sova hos thilde. NÄÄJZ, ha inte stet henne sen crousingen ju!

De där va typ allt jag kunde skriva om utan att de ska bli för personligt för folk att klara av å läsa. Så, ciao



If you just could take me away, sweep me off my feet - make my soul lift from the ground.
It would make it all alright.

Kommentarer
Postat av: En Nyman

Vädret ägde! :D

2009-08-04 @ 05:59:35
URL: http://ennyman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0