gabba gabba hey

God morgon. Ja vaknade för 30 min sen så nu ha ja käka frulle å sett på himym :) Ska fixa mig nu sen ska ja dra iväg å träffa lillasyster! Hon ha ju vart borta typ hela sommarn sen på tisdag drar hon till sin boyfriend på gotland så ja passa på att va me henen nu! Igår kväll blev de middag hos mormor, sjukt gott! I love mormors mat :) Sen efter de gick ja ner på rampen och umgicks me lite folk :] En bra kväll! Sen när jag kom hem runt 22.15 satte jag mig framför tvn. Sen runt halv tolv fick ja nått ryck så då bakade jag muffins!  Vid tolv va muffinsarna klara så då satte jag mig framför tv400 och såg på bb-avsnitt sen 2003 och åt nybakta muffins! Riktigt najs :) Nej men nu måste jag skynda mig innan fannsan få däämp. Vädret suger ju men de va ju inge nytt ;o

ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0