tillbaka från edsbyn

Hela edsbyn resan ha vart jätte rolig! jag berättar dag för dag, men har lite tid så ja skriver inte så detaljerat.

onsdag : jag kommer in till bollnäs runt halv ett tiden. Då möter anna-lena och fanny upp mig sen går vi på dollarstore :) efter det åkte vi hem till huset :) vi packade upp, jag fick min födelsedagspresent. Ett jättefint halsband och ett kort hon gjort själv - jätte glad blev jag! :) Sen åt vi och for in till byn igen för att bowla! Jag kom tvåa och fanny vann! Hon är grym, hon gjorde 5 strikes!!!! Efter de gick jag, fanny och a-l på bio. I taket lyser stjärnorna. Jag trodde den skulle va jätte bra. Den va okej, men allt förstördes när hon inte blev tillsammans med killen .. När vi kom hem kikade vi på film tror jag?

torsdag: vi tog en cykeltur in till byn. Jätte fint väder :) Sen åkte vi med anna-lena hem, och käkade kyckling! supergott. Kvällen spenderades med tv och filmtittande. Sjukt mysigt.

fredag: Vi åkte me a-l in till byn och cyklade hem. nu va de inte lika skönt längre, de va nämligen kraftig motvind hela vägen + massor av uppförsbackar. Snacka om att jag va nära tårarna när man trampade där. När vi kom hem så va båda helt slut och tjock i halsen, så vi la oss och titta på film. Sen spenderades kvällen med tacos, talang 2009 och film!

lördag: De va halvbra väder, solen sken men de blåste. Så vi cyklade en liten sväng sen tittade vi på film. Va ute och bolla lite, gick ut med deras vilda hundar och spelade spel. Fasiken, de märks att ja ha tur i kärlek och otur i spel. för fannsan vann hela tiden. Vi grillade med, skit gott! Sen for vi in till byn och hyrde film. Resten av kvällen spelae vi spel, tittade på två filmer, käka godis och körde fyrhjuling :)

söndag: vi drar ifrån edsbyn runt 9 på morgonen. jobbigt att åka bil men ja underhåller mig med tidningar och att lyssna på anna-lenas 80-tals pop som dånar i högtalarna. När vi kom till bispgården hakade älskling på iaf. Gud vad jag ha saknat han! Sen jag kommit  hem  ha ja duschat, och kolla på reprisen av dh och greys och myst med älskling. Nu sitter jag här och gruvar mig för skolan imorn  ;/ Jag vill inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0