the last day as fjortiz

Jap, sorligt nog är de min sista dag som fjortiz idag. Så jag tänkte att jag skulle leva ut den rejält. Azzåh, fett jobbit att vakna 7 liksom. Tiep mys me sistahs här nuva (a. Fett me tagga till kvällen, då pälsk kmr hihi tiep puss ;*

Okej. Seriöst. Jag suger på fjortizlanguage. Jag kan det seriöst inte .. Men anyway. Igår kom systrar, de va så jävla skönt att ses igen! Saknat sönder dom ju. Vi gjorde inte så mycke mer än att snacka massor, åka och hälsa på mormor&offa och snacka lite till. Imorse vakna jag kvart över sju och kunde inte somna om. Döden alltså. Jag vet inte va de är, för ett år sen sov jag konstant till 12 - 1 tiden på dagarna, nu kan jag inte sova längre än till 9 ;s Så då klev jag upp, tittade på tyra banks show och top model 4 repris och nu ha ja precis käka frukost. Alla ligger och sover, och jag sitter här och är avis.
Ikväll kommer älskling förhoppningsvis, och alla syskon kanske ska sova i stugan tills imorn! :) Men vi få se hur de bli, inte säker än. Men en sak som är säker är att det är påskmiddag här ikv, med tom henrik och lena på gästlistan. De bli bra, tror jag. Under resten av dagen vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, men nu först ska jag gå in på lite webshopping och tråna efter söta sommarkläder.

Have a nice day.


Kommentarer
Postat av: mirja

wiiiieeeeeey aa så jävla skönt va här !!!!!!!!!! saknart massor!!" love U!

2009-04-10 @ 11:01:35
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0