the day after

Hallå. Nu ha ja precis vaknat och käka frukost. Något som gjorde mig väldigt lycklig nu på morgonkvisten va att när jag kom ner, såg jag att de va sol, vindstilla och 16+. Kan de bli bättre? Ja de klart, de hade vart bättre om systrarna hade stannat längre, men jag är glad att dom kom hit - trots den lilla tiden. Det ha varit sjukt kul att träffas, och skönt att få snacka me dom. <3 Till sommarn då jävlar!

Igår va de ju min födelsedag. Den va riktigt bra. De börja med att mams, max, sassi och mirja kom in med frukost på sängen och sjungde för mig :) Älskling vakna också då. Så då fick ja lite paket och så :) Sen gjorde alla iordning sig och sånt, åsså kom farmor och co på besök! Då fikade vi och så. När dom drog gjorde vi lunch, kyckling och wok. Så jäkla gott! Efter de gick vi ner på byn en sväng, sen kom morfar hannu & morbror pär på fika! Och Ida tittade in en sväng med. Sen när dom gav sig hemåt, hade mams gömt våra påskägg. Så då stack vi ut och leta dom! Riktigt kul, jag tror aldrig jag kommer växa ifrån det. När vi hittade dom satte vi oss i solen och njöt. Johans familj kom på besök, mormor och offa också. Sen käkade vi, lax och rotfrukter. Typ godaste maten i världen :) Sen efterrätt gino. Dom var där typ hela kvällen, så allt bestod av snack och umgänge. Senare kollade vi på ''jag vet va du gjorde förra lördan'', shit vilket sjukt program! När de va klart, spelade vi balloon spelet jag fick. De va riktigt sjukt med hur kul som helst! Tyvärr vann inte mitt lag, men bättre lycka nästa gång! Sen lagade vi fattiga riddare och gick och la oss. Hela min födelsedag va riktigt bra, och presenterna likaså! Jag fick:

Ett armband
En pyjamas
Massa pengar
Presentkort på hm&bikbok
Lotter
En parfym - heiress
Ett spel
Två tröjor
En kjol
En heldag med mamma på birsta me shopping för 1000 kr
Ett presentkort på spakliniken värde 1500 ! Jag och mams ska dit, DE KOMMER BLI SÅ BRA :D
Blommor

Åh vad jag är nöjd! :) Idag ska jag och syster umgås innan hon far, också ska vi upp till mormor och käka kolbullar! Mohaha. livet leker.

Kommentarer
Postat av: mirja syster

hihi jaaa hade jättrte trevligt hela dagen igår !! sklit kul!! mums för kolbullar idag ;):D <3 love u

2009-04-12 @ 10:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0