SUNSHINE

Igår kväll var jag med bexkex. De va ett bra tag sen, och ärligt talat kan jag märka att vi glidit ifrån varann. Vi har inte lika mycket att prata om, vi är stela omkring varann och kan inte komma på något att göra. Förut var det aldrig så. Då kom vi alltid på sjuka saker att göra, vi kunde börja asgarva åt de tråkigaste sakerna ever, och vi kunde sitta och snacka i timmar non-stop. Men tiderna förändras, och folk förändras. Synd att de blev med min bästa vän bara. Men sommarn är alltid bäst för bex och min vänskap, så vi kanske kan glida tillbaks till dess. Lets hope.

Det vi gjorde igår kväll var att åka moppe, kolla på filmen Australia och dricka jordgubbssmoothie. Filmen var rörande, och just eftersom den var spännande så blev de inte drygt att sitta och kolla i 2 h 40 min. Efter de låg vi och snacka ett tag, sen somnade vi. Vi slog upp ögonen runt halv elva idag, de va de längsta jag sovit sen jullovet. Shit alltså. Vi gick ner och åt frukost, sen for vi ner på hammarn och lämnade tillbaka filmen och drog på ica och köpte lypsyl till mig eftersom min valde att gå i konkurs igår. Sen bex åkte hem har jag åkt upp med hennes telefon till henne (som hon trodde hon tappat ute, fast den låg i min mammas rum), varit på återvinningen, handlat, käka lunch, promenixa i solen och städat lite. Om en timme ska vi upp till mormor och offa och grilla! Kommer bli så gott, första grillningen på hela sommarn! Synd bara att solen gått i moln .. Men men, det ska inte få stoppa oss! Ikväll kommer älskling, det ska bli mys. Vi måste ju vara me varann så mycke som möjligt nu, eftersom jag åker till Edsbyn på onsdag och inte kommer hem förrän på söndag.

Nu vill jag ha sommar, jordgubbar och en utomlandsresa tack.



Nu ha ja precis kommit hem från mormor. Gud, de va sjukt gott med grillat! Jag skulle kunna äta de varje dag om nån lagade de till mig. <3 Nu sitter jag och väntar på att älskling ska komma hit. Han är seg. Ikväll bli de bara film&mys skulle jag tro, om inte han ha nått annat roligt inplanerat (:

Kommentarer
Postat av: ida

du har blivit utmanad av mig, kika på http://musikstopp.blogspot.com/2009/04/utmanad.html mohahahhaa. :D

2009-04-17 @ 17:32:46
URL: http://www.musikstopp.blogspot.com
Postat av: mirja

vill meeeeeee grillllaaaaaaaaa :D

2009-04-22 @ 19:43:12
URL: http://missqueenshorty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0