sol i massor

Förlåt för dålig uppdatering den senaste tiden. Men de är bara så mycke som händer nu när sommarn kommer, att jag helt enkelt inte orka sitta här och skriva. :p Iaf, i måndags hade vi städdag på skolan. De va chill, jag hade HK och slutade kl 12. ;D Sen igår va de jobbdag, dagen på skolan gick otroligt sakta, men efter skolan gick tiden ovanligt fort :o Dagarna bara rinner iväg nu, och det är ju lite mer än en månad kvar av skolan, men jag tror de kommer gå så sjukt fort. Nu ha jag precis käka lunch och ska strax dra in till stan och träffa mams. Ikväll är de ju Greys, och de stod på kanal5 att dom gifter sig idag :o yeyeyeye, håller tummarna!

Imorn är de sista april, då slutar vi tidigare i skolan, så peliss följer mig hem då. På kvällen bli de hammarn probably, hoppas de är mycke folk ute. :) Sen sover nog älskling & peliss hos mig. Mysit.

Nej nu måsta jag kila, och sån tur för mig så är de sol ute! :]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0