onsdag

Igår var de friluftsdag på skolan. Då hade jag musikal. De gick bra, fast jag va inte där hela tiden. För hela åttan ska ju på studiebesök hos barnmorskan, och igår va de min grupp som va där. De gick bra, man blev typ informerad med shit man redan visste. Men vi fick kondomer och glidmedel! Jennys kommentar: "Wow, de här är ju bättre än min födelsedag!" HAHAHAHA FATTA GARVET.
Sen åkte vi in till stan efter skolan och hade daaans. De gick bra, vi ha kommit hem bit nu . Yey us!
Efter dansen skiljdes jag och porr åt, jag for till älskling. Käka pyttipanna, kolla på DH,duscha och gos. :)

Nu vaknade ja för ca 45 min sen. Och älskling sover så sött bredvid mig :') Fast de är slut på den fröjden om 13 min då hans väckarklocka sätter igång och tjuter ..
Sen ska jag in till stan och leta en hemlig sak till helgen (a) Va de är få ni reda på då!

solong,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0