nolltvånollfyranollnio

Yes. Nu ha ja precis käkat middag och kommit hem från konfan. Där fick vi se nån film om Jesus korsfästelse. Den sög, jag hatar plågeri. Anyway, dagen idag har gått bra. Det är drygt att bygga broar på NOn, men hellre de än jobba kanske. Även fast emelie och john fryser ut mig >< Idag var de ungspannkaka till lunch. Jag vet inte varför, men jag får alltid ont i magen efter jag ätit ungspannkaka. Det är stört, men tyvärr sant. Idag fick vi reda på lite grejjer vi ska göra på hälsoveckan nästa vecka. Soft, inga lektioner. Det är två promenader, rörelser på idrotten, konsert (indisk pop), föreläsning om sömnen, frukost på skolan osv. Alla verka skit pepp för frukosten på skolan? Hallå, ni vet hur maten är - varför tror ni de är så bra med frukosten? Jag tror att det kommer finnas fil + kellogs frosties, ägg, skinka, ost, massa limpa, och juice. Just ja, jag glömde te/kaffe. Okej, hemma har jag godare yoghurt, god müsli, gott bröd och gott pålägg. Varför ska jag då äta på skolan bland massa elever som beter sig som lejon för dom är hungrig för dom sket i frukosten hemma. Okej nu är jag neggopeggo, det kan säkert vara mysigt att käka frukost på skolan. Men jag äter hemma ändå för säkerhetsskull.
Ikväll måste jag träna engelska glosor. Det var längesen jag hade en läxa jag va tvungen att faktiskt träna till! Jaja, det går säkert bra. Sen blir de nog tv, ringa älskling osv.
Imorn ska jag till älskling och sova där. Han fyller ju år på lördag! Blir 17 och ett år närmre körkort ju! :) Sen åker jag hem på dagen och går på amandas avskedsfest. Buhu, de kommer bli så sorgligt :( Jag kommer sakna tjejen enormt, en riktig ängel är vad hon är. <3 Sen när jag vart där ett tag ska jag och mams fara till bgården igen, där ska jag fira min morfar för han fyller med år. Sen åker jag tillbaka till pälsk och fortsätter fira hans bday. :) Sen på söndag, har vi ju varit tillsammans ett år! Alltså herregud. Det här har varit de bästa året nånsin, och det har gått så fort. Men ni vet vad dom säger, tiden går fort när man har roligt! <3 Jag älskar dig, Johan Hedström.

Den här helgen kommer va bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0