I'M READY TO FACE THE SUMMER

Åja! De ha vart sjukt bra väder hela helgen. Kan de bli bättre? Igår satt jag ute och sola samtidigt som jag njöt av nya magnum tempation chocolate. Den va sjukt god! Sen va jag och mams hos johan för att fira fredde lite som fyllde 20 i fredags, sen handlade vi massa för vi hade en liten minigrillfest här igår! De va sjukt gott, sen fruktsallad och så till efterrätt! MUMSFILLIBABBA! :) Idag ha jag umgåtts med älskling bara, nu gick han för han skulle hem. Men de va mys att träffas lite :) Hela helgen ha vart bra, och jag är redo för sommarn nu.

Även att hela skolan ha städdag imorn. Jag är så inte pepp som man kan bli. ;/ De enda positiva är väl att vi få sluta tidigare.. Men på torsdag är de sista april! Vad ska alla hitta på? Jag och elin (kanske älskling) ska antagligen ner på hammarn och kika, de va ju massa folk där förra året och de va ju kul. men de känns som att ingen kommer va där den här gången? Uppdatera mig med era planer, en liten inbjudan hit och dit skulle inte va fel!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv och laga lite lunch!
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0