hipp hipp, hurra - på min födelsedag !

Igår blev det allt annat än jag trott. Sitta och gassa i solen hela dagen, gå ut på promenix me systrarna och sen va de finmiddag! På gästlistan stod: Lena, Tom Henrik, Sofia och Anita!  :) De va asgott, potatisgratäng och älgkött! När vi va klar och hade plockat undan var alla lite bakom flötet, så alla begav sig till familjen palm! Väl där nere var de himla kul. Vi drack och skrattade i massor, innan vi sytrax före tolvslaget begav oss hem till mig igen. Eller, jag mirja och sofia gick hem hit, de andra drog på pizzan och partade! haha. Vitt vin, korttagning, massa skratt och dans bestod resten av kvällen av :) Riktigt lyckad kväll!

Nu på morgon kom familjen upp och sjöng för mig :) Mysigt. Frukost på sängen och paket :) Jag berättar sen ikv vad jag fått och hur resten av dagen varit. :) CIAO.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi jaaa helbra kväll :D tihi ..<3 ÅGRATTISSSSSSS GUMMAN!!!//systra mirja

2009-04-11 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0