hälsovecka dag 2

Och på schemat står : promenad, livskunskap, rörelser (core för min del), livsstilsboken och diskussion om de här två dagarna :) Igår va dagen skit soft, och den kommer nog bli de idag också. Fast de är skinkgratäng till lunch, jag hatar skinka så jag kommer svcälta ihjäl, för jag kan inte ta en slev sallad och va mätt sen .. Och efter skolan bär de av till stan för dans! Men min danslärare har uppvisning, så vi kommer få ha en vikarie idag. Undra om vi kommer få lära oss nått annat då? Efter dansen brukar ja sova hos älskling, men de kan jag inte inatt för jag har utvsamtal imorn ..... Men förhoppningsvis följer baby me mig hem ist (:

Nu ska jag käka frukost och sen kila iväg till skolan!

Skeppohoy


Kommentarer
Postat av: MAMSEN

Du får smita hem på lunchen och äta nån riktig mat, eller be mormor köpa nåt du kan gå till hennes jobb och äta.

2009-04-07 @ 08:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0