GRATTIS ÄLSKLING PÅ 17 ÅRSDAGEN!

Ha den äran idag, på din födelsedag - ha den äran kära Johan, ha den äran idag! Ja det är sant, min äklskling blir 17 år idag! :D Blev väckt imorse av att hans pappa och bror kom upp med fika och tårta på sängen, sen när hans mamma kommer hem bli de en annan tårta, sen ikv blir de en tredje. OMG säger kjag. Jag gillar inte nån av dom, dumma älskling som ha sån dplig smak :p men grattis morfar! Han fyller med år idag, så jag hoppas på godare tårta där ;p

Älskling fick en jättesöt perkolator av mig, och en ipod av hans föräldrar. Vi få se va dagen honom bringar. :) Hoppas du få en toppendag, med mig!

Klockan 12 tar ja bussen till hammarn. Sen runt två ska jag gå ner på sprickan på Amandas avskedsfest. Sorligt :( När jag äe klar där, sska jag max och mams åka till bispgårdne igen, först ska vi svänga in til morfar och fira honom, sen åker vi tillbaks till p'älsk och sen sover jag här. :) De kommer bli en bra dag.

Plus att imorn är de min och johans ettårsdag! Shit, jag kan inte fatta att de gått ett år. De bästa året - jag älskar dig (L)

En sak som jag är förbannad över dock, är att blondinbellas blogg utsatts för hackning typ, värsta sabotaget. SÅ den går inte att gå in på nu. Fyfan va arg jag blir. VArför måste folk förstöra? Har dom verkligen så tråkigt liv att dom inte kan komma på något annat att göra? Freaks.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ursäkta, vem fan läser blondinbellas blogg seriöst?

2009-04-05 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0