ett år.

Jap, idag, femte april, tvåtusennio, har jag och min älskade pojkvän johan hedström varit tillsammans i ett år.
Det är sjukt svårt att fatta att det redan gått ett år. Tiden har gått så otroligt fort. MEn jag ångrar inte en sekund med dig älskling, de bästa jag haft. (L) du är den underbaraste i världen, den som gör mig lyckligast i världen.

Gårdagen va bra! Hela dagen bestod av att fira älskling, käka massa gott som kladdkaka, påksgodis, toffifee, tacos & ben&jerrys glass. Sjukt gott. Jag älskar födelsedagar. Älskling vart nöjd över sina presenter, :) Idag fick han med present av mig, jätte söt sak. :] Hos amanda igår va de roligt. Kastade pil, spelade twister, tårta, yatzy och umgås helt enkelt. De blev som roligast när jag skulle gå. Typiskt.
 
Dagen idag, trodde jag skulle bli den bästa nånsin. Jag menar, ettårsdag med min drömprins. MEn den har inte alls vart så bra som jag hoppats på ..

Hälsoveckan börjar imorn. De kommer bli najs med noll lektioner. Satt go for this week! PLus att syskonen kommer ju på torsdaG! JAG LÄNGTAR IHJÄL MIG <3<3<3<

Kommentarer
Postat av: Anonym

tremänningarna. grattis :)

2009-04-18 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0