anders-olof musical

Jaop. Idag var de friluftsdag, och eftersom jag är me i musikalen (h) så hade jag de. De börja flyta på lite grann faktiskt, vilket är skönt. Jag är polis och har typ 10 repliker, men pinsamt nog kan jag dom inte än ...... MOA SKÄRPNING.
Okejdå. Näe men först hade jag utv samtal halv nio. Allt såg bra ut fast jag ha missa massa av slöjden, så ja ska få ha slöjd me sjuorna på torsdagar (h) hur cool känner ja mig inte nu då, på en skala från 1 - 10? haha. Sen bar de av till centrum. Då körde vi på nån timme, sen blev de lunch. Men jag gick hem då, käkade och fixa lite - sen drog mams och jag in till stan. De gick riktigt bra där faktiskt. För en gångs skull va allt skönt att sitta där. När vi kom hem kastade jag in en lasagne i micron och käka. Sen efter de har jag bara suttit här, duschat och träffat porr en sväng. Imorn är de musikal hela dagen oxå, fast vi slutar ju 1 typ sån tur är. Så då ska jag och porris traska bort och träffa kära sofie & bark! Ska bli så sjukt kul att träffa sötan, + hennes pojkvän :] Sen så äre ju looooooooov. Och systrarna mina kommer imorn kväll med, kommer bli så jäkla skönt att få träffas igen! + att min födelsedag kommer va bäst för att alla är här. Dreamlife <3

Nej nu ska jag ringa älskling och se på lite tv innan john blund kommer för att ta igen timmarna han inte fick inatt.

ajökens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0