walking in a winter wonderland

Det är precis va jag nyss gjort. Eller jag ha väl inte gått då, utan jag har kört skoter! Vinterns första skotertur blev idag, med syskonen! Sjukt mysigt, men de va jätte svårt att hålla balansen å så för att de är så mycke snö ute, men de va kul ändå. Max ville att mirja skulle köra lugnare efter att skoten tippa så max ben vridit sig, haha tro han ja! Nä men de va jätte kul å ja är glad att de slutade snöa den tiden så vi slapp få massa snö i ögonen osv :p

Resten av dagen ha mest bestått av en sak som jag tror majoriteten i Sverige har gjort idag, städat. Mamma ha nämligen gjort en lista på allt vi skulle göra, så nu ha jag, mirja och max städat hela övervåningen (!!). Jobbit som fan, men nu efteråt känns de bättre - eller hur? Skönt att bara kunna sitta här, och njuta av att inte tänka på nånting. Fast om man tänker efter, nu så här innan jul kan man inte tänka på ingeting. Jag - och många andra skulle ja tro - har nämligen fortfarande julklappar som ska slås in och fixas. Varför tar de aldrig slut? Så nu kan jag inte tänka på inget längre, plus att det är svårt att fokusera pga skoterlukten från mitt hår -.- (och nej jag är inte en sån snuskpelle som aldrig duschar när han är medveten om att han luktar blä, men duschen ha varit upptagen faktiskt :p) Justja, pälsk va nyss hit å gav mig en puss innan han for hem till bispgården igen, sötnos!

Kvällen va tänkt att spendera med pelinnbff, men de blev inte. Men jag är inte ledsen över det, för nu visa det sig att hennes stjärna till pappa ha fixat så hon kan vara här på nyår! Jag är så sjukt glad, nyår me pelinn å pälsk - i stan! wiho, bättre kan de inte bli! 
Men back to the subject, så ja ska nog klä granen och mysa me familjen bara, man behöver ju såna stunder ibland med. eller?

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut honey :D kul du ksaffat blogg:D

2008-12-22 @ 16:48:30
Postat av: mirjaaaa

hihi

2008-12-22 @ 16:48:51
Postat av: fanny

skulle du inte ha öppethus ;D ?

2008-12-23 @ 14:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0