teardrops are falling

dålig, dålig natt. nä fy bubblan. varför håller vi på så här? allt blir ju bara sämre. jag älskar dig, du är mitt allt. jag vet de, du vet de. så varför bli de såhär? det är inte så svårt att be om förlåtelse, att inse sina misstag. jag ha redan gjort de, jag tycker de är dags för dig att göra de också. forgive me.

idag far systrarna hem. sorligt :( komma sakna ihjäl mig. <3 men hoppas att bilfärden gå bra iaf! sen senare ikväll så ska ja ti bäxkäx å va me girlsen! de komme bli mys, as usual. :) <3 men hrmf .. nu vet ja inte va ja ska skriva, så de blev väl ett lite onödigt inlägg de här.. menmen :] breakfast time snart. yummi

UTOMLAAAAANDS, JA TACK.


Kommentarer
Postat av: mirja

aaaaa nu är dags snart .. hua !!!! kmr känas ensamt i min lilla lya nu n'är man är van å ha er runt omkring sej !! kmr sakna dej å max grymt mkt !! ÄLSKAR DEJ!!!

2008-12-30 @ 11:42:23
Postat av: mamsen

ryck upp dej nu, det är ett nytt år snart och det ska bli ett av våra bästa.. pussar

2008-12-30 @ 13:38:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0