oh lord, i'm so tired

so tired of fixing min bloggjävel som inte vill se ut som jag vill att den ska göra! fasiken, ja ha hållt  på med bloggen i en timme nu, och typ ingen förändring alls. jag vet att ja är nybörjare, och man lär sig saker med tiden blablabla.. men ja vill att de ska bli bra NU! alla koder och namn, ja fatta nada. men nu ha ja gett upp. ursäkta bloggens utseende, men vill den inte samarbeta så finns de inte så mycke mer ja kan göra. men ja lovar att den kommer se annorlunda ut - så småningom.

undra om vi inte ska klä granen snart? efter de bli de film å chips mys me syskonen iaf, men först måste ja träffa pelinn å ge henne hennes kasse me massa skolgrejjer i. jobbit att gå ut, men thats life.

Kommentarer
Postat av: LinaEngström

Jag tyckte den var fin jag :D Kram

2008-12-23 @ 10:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0