my life be like ..

sitter ja å digga till just nu, systeryster poppa på fullt ös allså :p men den låten är bra, satt de är lugnt ;p kom hem för en 45 min sen ungefär, från bispgården. ja åkte dit halv två å sprang in ti pälsk å fixa en grej (a). sen tog ja grejerna och julklapparna johans söta föräldrar ha köpt till mig, sen kutade ja ut igen för att hinna med halv tre bussen hem. å de gjorde jag, fast den va jätte sen så gav upp hoppet där ett tag :p nu i efterhand få ja dåligt samvete över att ja inte sa tack för julklapparna, men ja hade inte riktigt tid :/ de va liksom bara att kuta allt man hade. men imorn ska ja ti pälsk en sväng å säga godjul åså, så då ska ja tacka dom riktigt me kramar å allt :)

jaa, nu när ja kom hem hade ja förväntat mig pizza, som mamma hade sagt att de blev. men sen ha tydligen magnus bestämt att de bli billigare att göra mat efteresom han är hemma, men han vägrar säga vad de bli för mat .. men ja ska ner å äta nu, satt we'll find out soon ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0