my heart will fade to black

varför så mycke tankar i huvet hela tiden? varför all ånger? jag ha inte gjort fel. ja vet att ja inte har de. allt blev mycke bättre såhär. eller de va tanken iallafall ..........

idag ha ja inte gjort nånting mer än att vart me älskling, åsså ha ja å syster sassibrassi åkt på graven å ja visade henne time :p hon tyckte de va lika onödigt som ja tycker att dom la ner statoil för de där ;s men men, alla tänker olika. sen när vi kom hem skulle syster platta mitt hår med min nya plattång som ha inbyggd kam och är jättebra. MEN, jag borstar aldrig mitt hår, så de va grymt tovigt å slitet - så fatta vilket helevette de va när hon drog plattångeskammen genom håret. AJAJ! nu när de är över, har jag hälften så mycke hår kvar och en öm hårbotten. faisken oxå. men ja ville ju platta håret, så ja få skylla mig själv, men vafan - no more. tanken va att vi skulle fara å grilla idag, men de ha vart nå magiskt jävla kallt ute ;o
men ja ha glada nyheter med! om en timme kommer mirja från stan, å förhoppningsvis kommer maxilax in strax, och då när alla kommit bli de tacos! :D melove.


though I have regrets.
I'll learn to forget, and just keep moving on.
'cause when the whole thing is gone, I have to be strong.


Kommentarer
Postat av: Elinn

HAHAHAHHA jag borstar heller aldrig håret (aaa).



keep holding on, 'cause you know Im here for you, Im here for you. Just staying strong, 'cause you know well make it through, well make it through. <3



Även om jag är på andra sidan jorden (ook, gbg, men ändå) så finns jag här, redo att åka upp och krama dig! <3

2008-12-28 @ 17:20:39
URL: http://elinnstrmberg.blog.com
Postat av: mirja

älskar dej systra mi ! oerhört mkt ! du gjorde rätt även om de känns jobbigt ibland, de hade blivit ännu jobbigare tvärtom! du är stark å ja beundrar dej mosis ! håll huvet högt jag tror på dej alltid genom allt ! <3

2008-12-28 @ 23:10:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0