just 364 days left

till nästa julafton. men den här ha varit jätte mysig hela dagen! först släkt träff hos bertil&gunvor, sen for jag å mamma till älskling en sväng, sen blev de att tända ett julljus på pappsens grav, hoppas han ha en bra jul med :) sen for vi till mormor. har ätit knäck, aladdin choklad och julmat hela dagen - och självklart tunnbrömackor! :) ( och en hel del toffifee, men de kan vi ta en annan gång (a) ) .. jaa, så min jul var en typisk - men riktig fantasisk jul! och imorn kommer systeryster sanna hit, så då bli de julbord och julklappsöppning igen - men två julafton är inte mig emot ;) tihi.
nu de mest spännande av allt .. vad fick jag i julklapp ? :ooooooo

jo, de ska ja ta å säga dig. ja fick ;
2 presentkort
2400 kr
kläder
en skiva med låt som älskling gjort till mig <3
en dvd
örhängen
ett par hörlurar ( rosa sony ericsson )
OCH EN NY MOBIL :D :D :D :D
m.m

ja sitter å laddar in grejer på telefonen nu, men ja hittar ingen bra låt att ha som ringsignal :/ några förslag? min julafton har iaf varit toppen, hoppas er vart de me - och att ni fått lika fina grejer som jag ;D nu ska ja snart träffa fanny för hennes julklapp, om de inte bli imorn ist :p

tack och hej, leverpastej

Kommentarer
Postat av: bexbästisfestis :)

johan är då för söt :o får ja lyssna på den när ja kommer till dig, :D? näre nu blir ^^ JAGÄLSKARDIG!

2008-12-25 @ 11:07:48
Postat av: den bäste! gissa du, jo Linnéa!!!

haha, vad fick du för en mobil dåe?:) jag for in och köpe en LG shine går jag, fick den i julklapp:P men asså fick välja vilken jag ville ha hihi:P

2008-12-27 @ 00:28:09
URL: http://pleasereadmenow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0