i love ya, tomorrow

yes, imorn är de julafton! bara en dag kvar nu. som jag längtat, och väntat på att den här dagen ska komma. dagen då man bara går runt och tittar på granen, och alla julklappar som ligger därunder och väntar. väntar på att få öppnas. och för att inte tala om kvällen. kvällen innan julafton. den enda kvällen som man verkligen inte kan sova, för att man är så spänd inför morgondagen. ja, de är nått speciellt med dagen innan julafton. tycker inte ni de? fast jag ska till älskling idag över dan, och sen till farmor på julfika ikväll, så jag har en känsla av att den här dagen kommer gå ganska sakta, med tanke på att man bara vill få den överstökad så de kan bli julafton!! nu har vi precis klätt granen, och lagt lite julklappar under den - så nu är de verkligen svårt att hålla sig själv i schack när man är i vardagsrummet. :p

nu vet ja inte riktigt vad ja ska göra än, eftersom att de visade sig att bussen till bispgården inte går förrän halv två, istället för då ja trodde - halv ett. så jag har tagit fel på tiden en timme hela morgonen, fasiken också. men ja, om ja anstränger mig lär ja hitta på nått att göra ....  just ja, that reminds me. mams sa åt mig å fixa nått åt henne, så den här timmen kanske inte kommer gå så sakta .. ?


tjusig julgran va? :)

fin julgran va ? ;)

Kommentarer
Postat av: mamsen

men granen står snett, eller så är fotografen full ;-), men fin är den.. puss på dej

2008-12-23 @ 12:23:19
Postat av: fanny

vacker :)

2008-12-23 @ 14:18:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0