hot stuff

GOTT NYTT ÅR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

innan ja berättar om mina planer för kvällen, tänkte ja skriva lite om kvällen me girlsen igår ;D de va så himla kul hela kvällen, å fifanken va sjuka mina bffs är <3 haha. vi körde blippblopp, bastade å kastade oss i snön, käka massa godiiis, körde massa vanliga grejer, ljusen osvosv. de va bäst, och  ja fick ju reda på världens bästa grej igår! 2009 ska bli bäst! <3 vi somnade runt två, och vaknade 11. jaa, fast emellan den tiden vaknade jag runt 7-8 ggr för de va så grymt kallt i rummet å jag å elin sov ju på en luft madrass som luften tog slut i efter en timme. så vi ha sovit på golvet kan man säga :) min kropp är väl lite sliten nu, men whatever ;p hihi, kvällen bestod även av lite mer grejer, men de behåller ja för mig själv (aa) . aja, som sagt - kvällen va bäääääst !

ja, tibax ti va som händer ikväll dårå :) ja ha precis duscha osv, å snart kommer pälsk hit :) så ja ska mysa me han, fixa mig osv. sen kommer pelinnnn :] då ska vi hjälpa mamma me att laga tre-rätters-middan som serveras på stendalsvägen 12 ikväll ;D haha. smaaskens. sen så ska vi väl käka, å förhoppningsvis så ska ja träffa thilde och låna leggings av henne (:  , sen runt nio tiden drar vi oss upp till pålgård, till joel näslins pojken ;) och antagligen spenderar vi resten av kvällen där, :)) hoppas ni få en bra nyår, å hitta nån att kyssa på 12 slaget. ja ha min prins redan, (a)

HOPPAS NI FÅ BÄST 2009, / moehoe

Kommentarer
Postat av: anki

GOTT NYTT ÅR & GOD FORTSÄTTNING! =)

2009-01-01 @ 12:24:17
URL: http://amatanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0